söndag 15 januari 2012

Hej på er!

Dåligt bloggande eller vad? Orkar inte, hinner inte! Jobbar och pluggar för fullt som vanligt. Har börjat en ny skola nu på distans i från Umeå. Där läser jag barn och ungdomssjukvård. Har börjat med viktväktarna, igen ;) undra hur länge jag håller det denna gången, ingen gång blir någonsin som den 1a tyvärr. Då jag gick ner från 83 till 55, det ni. Sedan blev jag gravid igen och gick upp lite men åt återigen efter vv och gick ner till 59. Nu ligger jag på 63 :( har inte orkar brytt mig och bara ätit skit helt enkelt. Men jag är glad att jag inte gått upp mer. Nu är målet som sååå många gg förr att komma ner till 55 igen. Tänker börja träna med men bara hemma, hinner inte gå på gym! Brukar träna i bland med inspiration från Olga rönnberg ni vet hon som är tränare i biggest loser? Kan man bli annat än inspererad utav hennes mamma fitness? Och hur hon själv skapat den där kroppen, 5 barns mamma som hon är måste vara ett under. Men man kan ju alltid prova ;) men kan hon så kan väll jag? Nja, tveksamt ;) men gå in på hennes blogg eller kika på youtube på mammafitness.se där ser man vilken jäkla förvandling! NU sova! Jobb i morgon bitti, igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar